Acasă Curiozitati 19 dintre cele mai înfiorătoare și ciudate lucruri pe care oamenii le-au găsit în ocean

Oceanul este un loc misterios, deoarece o mare parte din el este încă neexplorat pentru că este atât de vast și coboară atât de adânc încât este foarte întunecat, iar presiunea este zdrobitoare. Poate că incertitudinea cu privire la ceea ce este acolo jos îi face pe oameni puțin nervoși când se află în mijlocul oceanului, chiar dacă apa este calmă și nu aud nimic. Dar nu este întotdeauna calmă, iar cei care se aventurează în mod regulat mai departe de țărm sunt martori la diverse lucruri.

Mai jos v-am pregătit 19 imagini uimitoare cu cele mai înfiorătoare lucruri pe care oamenii le-au găsit în ocean.

1. Odată stăteam într-o bărcuță în largul Gran Canaria, când am auzit un zgomot ciudat, era un pește zburător.

2. Este un moment destul de tensionat atunci când dai peste un rechin care este aproape cât jumătate din dimensiunea bărcii tale.

3. Făceam o scufundare de noapte pe Marea Barieră de Corali, când am ajuns la o structură ca o peșteră. Acolo am găsit o țestoasă veche de 100 de ani.

4. Am plecat de la Point Conception într-o noapte la 3 dimineața și din întâmplare am asistat la decolarea unei rachete de la baza forțelor aeriene Vandenburg.

5. Vărul unui prieten a găsit, în urmă cu câțiva ani, o căprioară înotând la peste 100 de km, în largul coastei Noii Zeelande.

6. Pescuiam în largul coastei Malaeziei. Deodată, cerul nopții s-a luminat și am văzut o sferă strălucitoare care a apărut. După ce m-am întors la țărm, am aflat că era un satelit japonez retras care intra în atmosferă.

7. Am ieșit noaptea odată, cu luminile stinse pentru că admiram un câmp de chestii bioluminescente. Dintr-o dată o umbră de două ori mai mare decât barca noastră a început să vină direct spre noi.

8. O barcă abandonată care plutea pe lângă noi în noapte.

9. În urmă cu aproximativ 10 ani, pescuiam în golful Coles, Australia. Umbra unei creaturi masive, aproape la fel de lungă ca barca a întunecat apa din jurul nostru.

10. Apa era limpede, dar nu puteam vedea fundul. Prietenul meu a observat un remore înotând dedesubt. Să fii absorbit de unul este foarte nerecomandabil.

11. Am văzut tot felul de lucruri ciudate, dar cu siguranță unul dintre cele mai înfiorătoare a fost când am văzut un delfin pătat și decolorat.

12. Epava Galiei a fost descoperită după 20 de ani de la dispariția sa. Aceasta s-a scufundat oficial din cauza unei conducte de scurgere a deșeurilor.

13. Într-o excursie spre Key West, în urmă cu trei ani, am găsit în mijlocul marii un elefant care își pierduse viața.

14. În timp ce mă întorceam la Miami din Bahamas, mi sa permis să pilotez barca în timp ce echipajul servea cină.

15. Eram săptămâna trecută pe o barcă de scufundări în largul coastei Insulei Mari din Hawaii, și am avut șansa de a vedea această creatură.

16. În apropiere de Triunghiul Bermudelor, în anii 80, începutul anilor 90, am văzut un avion plutind vertical.

17. Eram la aproximativ 40 de km în largul coastei Carolinei și am văzut un pepene verde care se plimba în apă pe lângă barca mea.

18. În anii 80 eram în Bahamas, locul unde apa este limpede până la fund. Acolo am găsit un avion scufundat care era plin de homari.

19. Pescuiesc mult noaptea, iar cele mai ciudate lucruri pe care le-am prins au fost rechinii-ciocan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.